Spartips.

Idag är det sista dagen.
Sista dagen på mitt sista sommarlov.
Det känns helskumt.
Dock kommer antagligen inte dagan bli mer intressant än jobb och träning men det är en annan femma.
Huvudsaken är att det är sista dagen.
Haha, shaajse.
Snart är man ju "vuxen". Innan tyckte jag att man blev vuxen när man fyllde 20, det tycker jag inte längre. Nu är det läskigt
nära. 6 månader kvar till jag blir vuxen. Nja.

Nej nu ska jag njuta av min apsolut sista sommarlovs dag. Aningen sorgligt faktiskt.

O förresten, jag tog mig i kragen igår: Nu är jag 2000 kr fattigare. Nu gäller det att spara. Jag ska ta del av Carros spartips ;) "Det är inte de stora inkomsterna utan de snå utgifterna som svider i plånkan". Så sant, så sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0