Snacka om bra helg.

Denna helgen har varit en riktig lyckohelg.
Började igår när jag och Carro var på Väla och skulle käka på taco house.
Efter att vi stått och klagat lite över att det var dyrt och velat om vad vi skulle beställa, bestämde vi oss tillslut och beställde något outalbart och frågade sedan om dricka ingick.
- Nej det gör ju egentligen inte det, men eftersom ni verkar så veliga kan jag bjuda på det. ;)
oo, man tackar! Graris dricka.

Idag var vi på Stadium, jag skulle köpa handskar till styrkan.
- Vad är det för skillnad på dessa eftersom herrparet kostar 99 och damparet 199?
- Nej det är ingen skillnad. Båda kostar 99, det är jag som inte hunnit märka om dem bara.
Precis innan jag skulle betala tar killen i kassan upp handskarna igen och håller upp dom mot ett annat kassabiträde:
- Mona, är det inte halva Rea-priset på Casells handskar?
- Nej... det tror jag inte.
Killen tittar ner och sedan på oss:
- Jo, men det tror jag att det är. Du får dom får 49.50 så blir vi av med dem, ;)

Sikket flyt va? Ännu bättre blev det när jag hittade mina bortsprungna nycklar! Yiiiha!
Nu fattas det bara att någon ringer upp mig och säger att de kan häbga med till Stockholm också ;)
Jag får väl hålla tummarna, haha.


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, veliga Fia ;) Men ibland kan det tydligen lona sig! Jaja, later som om du haft superflyt och det ar ju super! Hoppas du hittar nan att dra med upp till Sthlm men det gor du sakert. Hoppas vi hors snart, ha det super vannen! Kram :)

2008-08-04 @ 03:45:47
Postat av: Fia

haha nej, jag fick inte med mig någon. och jag fick inte åka själv upp utan någonstanns att bo för morsan... så det blidde inget sthlm för min del denna veckan. men got damn att jag ska upp dit så fort någon kn hänka på, haha. <3

2008-08-05 @ 12:39:43
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0