One day.

Sveedala Outlet!
Där var jag idag. Hittade lite fynd till bra priset. Härligt.

Shit, det käns verkligen som om jag har tankestopp nu när jag har varit halvkass. Har nästan inga funderingar alls som är värda att skriva här. Nu är det i alla fall mindre än en vecka kvar till sundsimningen, ska fortfarande bli lika kul, men lite nervös är man haha. Fick idag reda på att vi ska simma mot två danskor som är Open water simmare - det vill säga personer som är vana att tävla och simma i öppet vatten, som hav. Både jag och klara är sprinters som bara simmar i bassäng, haha. Man kan ju gissa vilken snygg tävling det kommer bli va? :P Men jag och min svenska sprinskollege har i alla fall gjort upp en deal. Så det känns gött.

Nu har jag börjat använda facebook aningen mer än innan och idag fick jag ett infall av att leta upp någon som jag inte träffat på länge. Det blev Shannon jag valde. En kompis från Hawaii och guess what? Jag hittade henne på första försöket! Skit kul! Så nu är jag vän med henne på ansiktsboken. Nice.

Nu ska jag se movie med mamma. Ciao bella!

Love is all we need.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0