Nya tider.

Shit vad dagen har gått snabbt idag.
Började med kontorsjobb i Landskrona, sedan fick jag åka till Ängelholm för att hjälpa till att fixa till den nya butiken där. Efter det åkte jag hem för att lämna in bilen, när jag fick tillbaka den var det dags för biltvätt. Sedan till Öb och köpa block, hem och sätta upp två tavlor och laga en tröja, sedan käk och nu...haha ja, nu är klockan nio.

Jag skrev för någon dag sedan att jag fått inflammation i örat... det har blivit bättre men ist'llet har det kommit i det andra örat som innan var frisk. Ahhh, palla. Men sånr är det ibland.
Jag har levt lite som i en fantasivärld nu de senaste veckorna, allt har varit tipp topp och kanon. Nu känns det som om det börjar gå nerför. Vet inte om jag orkar det. Det har ju varit så bra så länge. Men men, får väl ta och bita i det sura äpplet. Man kan ju inte leva som en dans på rosor var dag, ellerhur?

Nej nu ska jag försöka ta och betala min böter så det blir gjort. Annars kommer jag antingen gömma den, glömma den eller förtränga den... inget av de alternativen är något att hoppas på..

Tjao!

Dum Spiro Spero - Det kommer jag alltid göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0