Multifunktionell

Nu är det snart dags för sängen - kolla, för sen igen. Haha. Jaja.

Förresten så måste jag bara få dela med mig av en sak jag tycker:
Visst är det skittråkigt att gå på toa? Och det händer alltid vid fel tillfälle.
Ex, man ska ut och det är bråttom, så måste man in och kissa först, om man ska åka iväg, eller om man är mitt uppe i något, tillexempel ett telefonsamtal så blir man akutkissnödig - skitjobbigt! Eller när man kollar på en skitbra film - kissepaus, skittråkigt! Ännu värre är det om man är iväg och ska köpa en present eller när man sitter och gör ett prov, det är ju helt omöjligt att koncentrera sig när man är kissnödig! Ellerhur? ååh. Jag ska införa något så man kan kissa en gång innan man gå och lägger sig, sen behöver man inte gå på toa igen på ett helt dygn. Härligt va? Genialt! :)

Från en sak till en annan så blev jag tidigare ikväll medveten om hur mycket det hjälper att skriva i bloggen. Det är ju trots allt en dagbok - som alla får läsa - och på det viset kan man få hjälp med så mycket som man annars bara skulle haft inom sig. Kanonbra! Och eftersom bloggen är personlig får man skriva precis vad man vill. Nice.

Nu ska jag kolla klart på filmen It's a Boy Girl thing, riktigt rolig, i samma stil som Freaky Friday, She is the man och He is a girl. Älskar sånna filmer. :) Dock har jag läst mig nu hur det slutar, men det gör det samma ;) Det är kanske hela charmen med filmen.

Jo en sak till, haha. Idag kom jag fram till att jag är multifunktionell. Ingen aning om vad det betyder, men jag sa det till en man som ringde min mobil. Jag satt och körde, pratade med honom och antecknade i ett block samtidigt. Farligt kanske? Men väldigt tidssparande. Detta tar nog till och med köra-äta-snacka i telefon. Den funkar också :).
NU, film.

Tack Kim, du känner mig nog bättre än vad jag själv gör ;) haha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0