Jag kom med strutsen.

Idag vaknade man till skolsken.
Tydligen har även vädret förstått att det inte skulle bli höst riktigt än. :)
Men jag vaknade också upp för att märka att jag hade fått en mega blåsa i munnen, det gör riktigt ont. Jag får sånna blåsor ibland och när de växer gör det så fruktansvärt ont. För att inte tala om när man råkar komma åt dem med tandborsten. ooo, det svider.

Igår hade jag mitt livs tråkigaste dag fram till klockan 18 då jag träffade Carro. Vi tog en tur och slutade hemma hos henne och målade T-tröjor. Riktigt kul. Det får man ta och göra om någon gång och bara splasha på färg så tröjorna blir som de blir, hehe.
Kvällen avslutades hemma hos Angelica där vi körde 10-10. Sjukt kul. Man får alltid reda på så mycket skoj om den andra och man blir nästan överraskad hur mycket man egentligen har genemsamt som man trodde att man var helt själv om. Haha, nej det kan rekommenderas, både att måla T-tröjor och köra 10-10.

Förresten, efter ett snack vid matbordet om småbarn som kommer med storken när de föds, mellan mig, morsan och Carro kom vi fram till varför jag är skum: ... jag kom med strutsen.
Så fel det kan bli ibland alltså, men om man tänker efter är strutsar och storkar egentligen ganska lika. Båda har långa ben, litet huvud och stor kropp. Och vingar. Och liknande namn. Inte konstigt att det blev fel, men Äh, den bjuder jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0