Jag kan vara smart.

Nu gäller det.
Nu är jag bara en frukost och en 10 mins bilfärd från reality.
Back too school.     yey...
Men man får se det från den ljusa sidan, det är bara 10 månader kvar till studenten, det blir ungefär 40 måndagar. och 44 veckor. Alltså 308 dagar - höstlov, sportlov, jullov, påsklov och studiedagar,( ungefär 44dagar )= 264 dagar kvar till studenten. ( - helgdagarna lördag och söndag varje vecka, men eftersom mina mattekunskaper är väldigt begrensade, så får denna uträkningen räcka tills jag har kommit på hur man gör ;)

Men det låter ju inte så farligt, ellerhur? Med tanke på att ett år har 365 dagar så ligger man ju ganska bra till eftersom 100 dagar redan har gått.
I och för sig kan man ställa sig starkt frågande till min uträkning... men det gör det samma. Det ser bra ut i alla fall :).

Nu ska jag käka frulle och sedan iväg till pluggan..
(Redan ikväll är det - en dag, yiiiha :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0