I know that you are jealous ;)

Pratade lite med Kim om det inlägget där jag skrev ner en himlarns massa funderingar och kom fram till att det var en väldigt tragisk livssyn. Så den ska jag lägga av med. :) Över till något annat:

Idag har jag haft en så jäkla bra dag så det finns inte!
Började med lottningen till sundsimningen och gissa vad?  - Äntligen får jag simma över! ååh, som jag väntat. (haha, dock vet jag inte längre om jag vågar, haha. Det kanske blåser som fan och finns trettioelva hungriga pirajor i havet... ajaj.) Hur som helst, simningen blir den 6:e september, mer vet jag inte än.

The second great thing is that I'm now ready to start in.. äh fan engelska är skitsvårt: Jag klarade av fas 2 idag och ska nu förflytta mig själv till fas 3, haha. Får se hur det går. ;). (Carro, jag tror jag ändrar den fasen lite, haha.)
Efter pluggan åkte jag hem och slappade lite eftersom halsen fortfarande är kass. Nu är jag nyligen hemkommen från bio med Emelie. Såg Mamma Mia, sjuukt bra! Har ni inte sett den, se den. Man blir riktigt glad av den och ni kan ju försöka lista ut vem som ska ladda ner lite ABBA låtar nu? ;P. Förövrigt hade vi en riktigt rolig och galen kväll, sånt behövs verkligen.

Hum vad mer... Jo! Idag vid ungefär 11-tiden tog jag mitt kanske allra viktigaste (och kanske svåraste) beslut hittintills. De ni! Det känns asbra, äntligen! Nu ska jag inte vara rädd mer, så nu jäklar smäller det. Sorry gyes.. men thats life.  Än så länge kan jag inte skriva mer om det, man fan vad glad jag är just nu. Hela denna dagen har varit kanon, jag älskar mitt liv när det är som bäst. :).

Nu ska jag ta och nanna. Jobb imororn, härligt. Ska försöka hitta en stor kartong på lagret också... har sålt alla mina gamla hästprylar (yes, jag har ridit en gång i tiden.) och allt måste få plats i en och samma kartong... hard work, haha.
Så, Tack Emelie för en kanonkväll och remember: There will be no white flag above my door. (- I know that you are jealous ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0