Here I come.. I think.

Wonderful days.
Igår avslutades kvällen hos Lingon efter att Carro hjälpt mig att städa garderåben hela dan. Vi hann även med ett snabbesök på Väla, nice. Inte mycket att klaga på den dan inte.

Och imorgon är det den stora dagen, då ska jag köra hela långa vägen till Stockholm, själv, för att sedan leta upp Mary när jag väl kommer fram. Ganska läskigt. Har aldrig kört så långt ensamn i bilen så det ska bli första gången. Får väl ta och ladda upp med mycket bra musik och goda snack så ska det nog lösa sig, men lite nervigt är det allt ;).

1000 andra funderingar snurrar fortfarande runt i huvudet, men nu har jag i alla fall tagit ett beslut haha.
Kim, jag tror det får bära eller brista. I detta fall brista i och för sig, men ändå ;) I think I'm ready. I think...

Nej, nu ska jag brassa tänderna och sedan umgås med Corlan. See ya.

Kommentarer
Postat av: emma

jag kunde följt med till stockholm ju:P

2008-08-03 @ 12:41:26
URL: http://kortisemma.webblogg.se/
Postat av: Kim

Okej, vannen! :) Bara det kanns ratt for dig sa ar det sakert det basta. Hoppas att du kanske har tid for ett litet e-mail nar du ar uppe i sthlm eller sa, vill garna veta vad du har for dig och om du shoppar natt kul ;) Hur lange ska du vara dar uppe da? Puss&Kram

2008-08-04 @ 03:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0