Godmorgon Jingan. (haha ;P)

Har inte mycket att skriva egentligen men en av mina trogna läsare, (haha) Jingan, bad mig uppdatera om min otroligt händelserika söndag så...here it comes, enjoy!

Söndag idag = slappedag.
Men så mycket slappa vet jag inte om jag gjort. Eller ja okej, om jag ska erkänna så sov jag, Carro och Kim faktiskt till elva, men efter det har jag kömpat med att städa här hemma. Rensat och städat i katastrofrummet har väl varit det som tog mest tid, men så snyggt det blev! Och så glad mamma var när hon kom hem!. haha, jag måste säga att det verkligen var värt det när man såg hur lättad hon såg ut. (Katastrofrummet är Rickards gamla rum som vi har tänkt ha som gästrum/rum för pappas jaktkläder... dock har dte inte blivit så utan det har varit ett rum där man ställt in allt man inte vetat var man ska ställa. Så det var en en djungel av olika saker, från dörröppningen till sängen som jag faktiskt hittade längst in i rummet när jag var klar. ;) )

Men förrutom det har jag hunnit laga mat, gå med vovven, dammsugit huset, fixat på tomten och åkt till och från Kastrup för att hämta päronen. Inte illa va? Jag önskar att alla dagar kunde vara så händelserika.

Förresten så har min toppform som jag hade mitt i sommaren lite avstannat. I och för sig vet jag vad det beror på och det enda jag kan göra åt sitiationen är att blunda och tänka "skitsamma, jag bryr mig inte, jag är bäst" Så det ska jag fortsätta med. Imorgon är en ny dag och skolan börjar...på riktigt, (Var ju lediga i fredags.) och då jäklar säger jag bara. Ingen eller inget ska jävlas med mig.

Som ni ser så funkade det inte att sova vid tio idag, men detta har sin orsak i att jag åkte för att hämta päronen, som sagt. Så det är okej. ;). Men nu ska jag och min cocospalm (som jag fyndade på IKEA, haha, det är bra med växter i rummet, de hjälper en att andas och ger en syre - har jag hört ;) ) släcka och gå och sova.

Night.

Kommentarer
Postat av: Jingan

känner mig hedrad! tack :) haha

2008-08-25 @ 14:36:26
Postat av: Jingan

känner mig hedrad! tack :) haha

2008-08-25 @ 14:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0