Godmorgon, godmiddag godkväll...

(...godafton, morn, goddag, tjena, hallå, hejsan, tjenamors, hej hej... äh. Vi Svenskar är allt bra kul. Hur många hälsningsfraser har vi egentligen? )  

Phu, bussy day. Men det gillar jag. ;)
Började med jobb, sedan träning och efter det har jag fixat med massa mail och saker. Jobbigt men bra. Efterforskningar om ens liv är också bra haha, man lär sig konstigt nog ganska mycket som man tidigare inte hade någon aning om.

När jag körde från jobbet hade jag laddat upp rejält för att kunna träna, dock fick jag inte användning för det mer än att träningen var riktigt tuff. Men det var nice. Länge sen nu :).

Shit, jag känner att jag har typ nada att skriva om, jobbigt läge. Jag brukar alltid ha hur mycket som helst att skriva, men inte idag. Attans. Jo en sak har jag. I och för sig är det inte så kul, men det är så typiskt mig att misslyckas med sånna här saker ;). Det är såhär att jag har satt upp ett för mig ganska orimligt mål, emn det är dock ett mål. Jag ska lägga mig vid tio-tiden. Detta var med start igår. Ehm... om man ser vad klockan är när jag publiserade detta inlägget förstår man att jag misslyckades ganska grovt. :/. Skit. Nu kommer jag antagligen vara megatrött när jag vaknar så att jag ligger kvar och drar mig, somnar om och försover mig. Sedan kommer jag ångra att jag inte la mig tidigare och lova mig själv att göra det nästa kväll. Haha, förstår ni vilken ond cirkel jag har kommmit in i? ;P

Jo en sak till, haha.
Som jag skrev innan har jag ju fått böter. Inte skoj alls och jag är fortfarande halvskraj för att få hem ett brev i lådan ang. indraget körkort... men skit samma. Grejen är att jag fortfarande inte betalat den där jäkla bötern. Inte för att det är bråttom, men om jag inte gör det snart kommer jag glömma bort den och placera den på något bra gömmställe. Sedan kommer jag få en betalningspåminnelse...(haha okej, det har aldrig hänt, men man vet ju aldrig ;P) Så jag tror det är bäst att jag tar mig själv i örat (eller nej förresten, jag har ju inflammation i örat...hum..) jag får ta mig själv i handen och fixa den sura betalningen imorgon... eller något. :P

Nu ska jag äntligen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0