Ett riktigt dagboksinlägg.

Idag har det varit en riktig söndag.
En riktig slappedag. Nice.
Egentligen brukar jag inte alls tycka om det, men jag har trots allt ändå fått ganska mycket gjort idag så det kan ju vara därför som jag ändå njöt av dagen.
Tiden har också gått superfort och det är ju alltid bra. Dock kan det vara jobbigt när man har inplanerat att göra ganska mycket och man bara hinner med hälften. Men man får ju skylla sig själv när man är seg . :)

Har träffat Mary större delen av dagen idag.
Vi har tillsammans lagt ut en del plagg som jag tänkt slänga på tradera. Man kanske kan få en liten slant om man har tur som hon sa. Och ja, hon har ju rätt. Så nu gäller det att hoppas på det bästa,... som så mycket annat.
Vi var även en snabbis på Väla för att byta en tröja och köpa alsolsprit till mitt öra. När vi var på väg hem fick jag världens chock. Först ser jag Elin och Mirella...sedan ser jag att de står och snackar med någon och när han vänder sig om ser jag att det är Assad! Shit. Det kändes helskumt att se honom men samtidigt jättebra att få veta att han mår okej. Dock sa han att han hade problem med stickande huvudverk, men det är väl det minsta. Han kunde ju mist livet så vad väljer man? (För er som undrar är Assad en man jag tidigare jobbade med på badet, men som var med om ett drunkningstillbud då jag och en vän räddade livet på honom.) Så det var aningen chockartat att se honom där, men samtidigt en enrom lättnad.

Visst ja, från en sak till en annan. Jag tog ju nya hål i örat för ett tag sen. Två stycken bredvid varandra i det högra örat, men nu har de blivit inflamerade och örsnibben är stor och röd och jättevarm. Jobbigt läge. Men som sagt får hoppas på det bästa och att det snart går över. Under tiden får jag väl badda med alsolsprit och bakteriedödande. Det ska nog gå bra. Men under tiden får jag stå ut med ett svidande, stickande, bultande öra...

Annars har jag väl inte mycket mer att säga förtillfället mer än grattis till Phelps som inatt tog sitt 8:onde OS guld i Bejing. Shajse säger jag bara. Tänk om... tänk om. Haha.

Dags för smulpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0