Dum Spiro, Spero.

Aah, nu skedde det.
Det enda som gör mig ont nu i dessa studer.
Det enda...
Satan och faan.
Nu gick det nedför, i berg och dalbanan, haha. En riktigt lång backe neråt.  
Alla som åkt berg och dalbanor vet att det är backarna neråt som är de värsta haha.
Det svider att se det.
Sorry.. kan inte hjälpa det, men det gör det.
Thats why I know it is gonna be so much more harder in the middle of this month. :/

Men alla som åkt berg och dalbanor vet också att efter nedförsbackarna, kommer uppförsbackarna och sedan lever man loppan på toppen. :) (Tro mig, jag har blivit upplurad i Lisebergsbanan en gång... fy satan. Därifrån vet jag hur de attraktionerna går till, haha. Men behöver jag säga att jag helst undviker att åka dem? ;) )

Men vad gör man? Just smile and wave boys, smile and wave :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0