Yiiiha

Blaha, blaha.
Syran var skitjobbig,
rygger gör illa mig,
massage på fredag,

                                                                                                 Yiiiha! :)

Ikväll ska jag försöka ha en liten syjunta här hemma och fixa mitt linne till dansen imorron. Hard work. Jag är inte så bra med nålar och trådar som jag hade velat.

Jag fick sålt en pryl från Blocket! Nu ska jag bara ta och fixa sån bubbelplast så jag kan skicka det också. Det ska hela vägen till Norrköping (?) tror jag hon sa i luren, och hon vill nof ha hela koppar och fat när de anländer. Shit, lovade att fixa det så snabbt som möjligtg men det har redan gått två dagar. Bajs.
Men idag hade jag annat för mig, nämligen att gäsa i solen.

Nu blir det sy, morsning!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Rekommenderar att sälja på tradera, jag har upptäckt att man då oftast får ut mer pengar för varorna. Folk köper mer än vad man tror!

2008-04-23 @ 22:16:02
URL: http://www.aveny.se/handpicked
Postat av: Sitto

haha hoppas det går bra med att sy linnet =)

2008-04-24 @ 02:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0