White!

Ajaj.
Jag bör hitta fler sätt att tjäna pengar på, för att skaffa nykommlingar till garderåben är alltid lika kul!
Hittade två linnen, ett bar dansbrallor, en tjocktröja och vita conne igår.
Härligt. Men inte lika kul när man ser vad grejerna kostar.
Men men va fan. Nu är det ju på väg mot varmare tider, då får man kosta på sig lite föryning ;)

Idag har jag tränat som vanligt på lördagmorgonen.
Alltid lika kul och trevligt att vara i bassängen klockan 8 på morgonen. (Okej, idag var det sovmorgon till halv nio ;))
När jag kom hem käkade jag flingor och mjölk, läste tidningen och gjorde lunch.
efter det somnade jag på stolen i köket. Vaknade två timmar senare, helt lost.
Haha, det är elt fel att sova mitt på dagen enligt mig.
Hela tidsuppfattningen blir rubbad för någon minut ;)

Gick i alla fall upp trots att jag ville fortsätta sova, sätte på skithög musik i rummet och öppnade fönstret så jag skulle vakna. Ah, härligt. Frisk luft ;) Sedan städade jag rummet (Eller ja..."städade" jag gömmde allt i garderåben...vi ska få gäster ikväll.)

Nu ska jag käka igen, haha, och sen ska jag till Billesholm, för att sy in och fixa till min balklänning. :).
Ska bli mega kul.

Tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0