Vilken härlig dag!

Vilken härlig dag!
Direkt efter styrkan, ehm ja vid typ sex-tiden, stack jag, Felix, Amanda och Kim ner till stan och köpte glass! Så underbart! Vi gick till "Glassbaren", där är det verkligen kanongott, han gör all sin glass själv (!) och har alltid nya roliga smaker man kan testa. Jag valde två kulor i strut, en Pannacotta och en Hasselnöt och choklad och ngt annat. Supergott!
Så det är tur att jag inte tog sovmorgon imorse. Då hade jag aldrig fått höra talas om detta. ;)

Idag, som alla andra dagar, är jag supertrött.
Men ikväll ska jag faktiskt sova tidigt... har nationella i Svenska B, uppsatsskrivningen imorron. Skoj.
Halv nio ska vi vara på skolan istället för halv tio. Bajs. Men men.
hoppas fan det går bra... ska kolla igenon texthäftet lite snart och lägga fram det så jag inte glömmer det imorron.
det hade variit katastrof, haha.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar.
Det ska bli ris och Grillspätt! Supergott.
Yammie!!

nej, lite plugg nu sen käk, sen ska jag försöka sova faktiskt som jag skrev... men ska jag vara ärlig, så tror jag att jag fortfarande kommer sitta uppe vid halv tolv haha.

See ya.


Kommentarer
Postat av: micke

hur blir "en Pannacotta och en Hasselnöt och choklad och ngt annat" två kulor i strut?

2008-04-23 @ 09:38:12
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0