Vart tog maten vägen?

Jag håller fast vid mitt cyklande, det är kanoners!, Ser lovande ut, haha.

Idag har det faktiskt varit en kanondag!
Började med sol och härligt väder, cyklade till pluggan.
hade nationellt prov i Svenska B, det muntliga. Det gick hur bra som helst. var faktiskt inte alls nervös när jag vä stog där framme. Och jag blev väldans förvånad över att jag kunde hela talet utantill! Så förvånad att jag blev tvungen att kolla ner i papprena i alla fall ibland bara för att vara säker på att jag inte missat ngt, men det tror jag inte jag gjorde :D

Sen var det lunch, fick skitäckliga skånska köttbullar som man rapade av flere timmar efter, (haha ;) ) Varför kan dom inte sevrera normal mat i plugget??

Efter stora lökbollar med kött hade vi drama. Vi håller på att planera inför slutmomentet, den stora föreställningen. Haha. Min dramagrupp är faktiskt grym. Vi har funderat ut massa olika gämförelser vi ska göra...mellan svennar/blattar. Haha. Det kommer bli kanon tror jag. Humor är det bästa man har att bjuda på, så får väl hoppas vi lyckas ;)

Nej nu blir det bajsreligion , träna på dansen och sen träning.

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-16 @ 19:54:19
URL: http://helsingborgstad.blogg.se
Postat av: Fia

Kul. Ja den ska jag kolla in.

2008-04-16 @ 21:22:40
URL: http://soffiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0