"Vad är väl en dag på slottet?"

okej, detta har jag egentligen inte tid med: Denna tid är egentligen avsedd för att sjunka in i sagornas värld och komma på ett bra muntligt framförande inom ämnet "saga och sanning"... men just nu är bloggen det som förgyller min jobbiga plugg kväll.
Jag orkar helt enkelt inte!
Jag tror att är en farlig fälla att hamna i. Att man har alldeles för mycket att göra, att man istället för att sätta sig ner och ta tag i allt, skiter i det istället. Man orkar helt enkelt inte ta tag i allt som bör göras, alla prov som man bör plugga till, alla inlämningar som ska va klara osv.

Nej, så jag tog en paus.
Istället sitter jag och letar på nätet efter en snygg jeans kjol.
Men hittar ingen som faller i min smak.
Nästa gång jag är på shoppingrunda, ska jag försöka hitta följande:
* en kort snygg jeans kjol
* ett par vita, hederliga, höga Converse (alltid velat ha dem)
* ett par träningshandskar så jag slipper så manliga valkar i händerna
* en svart "övertröja" med knappar eller dragkjedja.


Så det är min önskelista till nästa gång jag ska bränna pengar, haha.

Nej, nu ska jag återgå till sagor, sanningar, reportage, mensvärk, SAT pluggande, val till projektarbete, engelska glos pluggning och teaterträning. Wish me luck, det kan jag behöva. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0