Uppvisning!

Yes!
En kanondag!
Kom precis hem från dansen, fick reda på att det faktiskt blir en uppvisning!
(Det har varit så fram och tillbaka nu eftersom alla har drait sig ur och de enda som verkligen vill ha uppvisning är jag en en liten tjej på typ 12 bast...kul. ) Men så kom vi på en kanonide, Vi lånar folk från fortsättningsgruppen, så får vi ju ändå ett helt gäng.
Så nu är det klart, det blir uppvisning på Vaahlmanns den 11 maj :)

Idag fick jag även hem min bikini, jag som lovat att bojkotta Ellos och Josefsson (på grund av deras skumma regler och sura personal) gjorde faktiskt ett undantag. Bikinin var nedsatt, så jag slog till. 200 spänn för både över och underdel som satt kanon. Det är inte fel ;)

Zooma

Den kommer bli kanon till Spanien om en månad :)


Hann faktiskt inte sy linnet igår, synd för det hade behövts. Hade det idag i alla fall på dansen, men fick ha ett linne under. Ville inte dansa med ryggen bar, haha. Men det blev skitvarmt. Får ta och fixa det till nästa vecka. 

Nu ska jag kolla igenom läxan i Idrottspsykologi, suck, jag vill ha sommarlov nu. Tycker faktiskt jag förtjänar det...
Tjooosan.
 


Kommentarer
Postat av: lotta

snygg bikibi:D

2008-04-25 @ 10:06:33
URL: http://charloppiey.blogg.se
Postat av: Fia

Tack så mycket :)

2008-04-25 @ 11:09:11
URL: http://soffiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0