Tralala

Hemma igen, Efter en natt med Sara i Laholm. Haha
Hur fan hamnade vi där egentligen. ;)
På väg hem stannade vi på Väla, såklart hittade jag något. Det gör jag alltid när jag är där.
På ett sätt är det dåligt och på ett sätt kasst.
Borde faktiskt ta och lägga ner den där spontanshoppningen.
Men det blev faktiskt rätt fräcka och användbara saker:
* ett par solbrills på Cubus (!)
* Ett packet bommulsrondeller, alltid bra att ha och våra är slut ;)
* en ny foundation eftersom jag lyckats slarva bort min förra som var typ ny...:/
* och en fräck blommig kjol på Gränslöst
*
Hittade även att par balskor som jag la undan, visste inte om de passade till klänningen så mamma får hjälpa mig att chekka. :)

så nu är jag hemma igen och ska snart sätta mig med pluggningen. Phu, palla det på en söndag :/
(Palla det överhuvudtaget egentligen...) Men nationellt på måndag igen så får kanske lägga på ett kål.
Måste nog även försöka hinna ut till Billesholm så jag får fixat klänningen, har uppstått ett litet problme, så måste lösa det innan jag sticker till Calella.

Yeye, let's rock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0