Thank god it's friday!

Okej, det blev inget samtal till Carro. :/. Istället för att plugga som det var tänkt, somnade jag och vaknade två timmar senare med huvudet fortfarande kvar i SAT boken.
Mattesidorna var uppe och damn it vad jag behöver hjälp. Alla termer. Man, eller jag, förstår inte riktigt :/.
Jaja, det löser sig.

Nyss var jag ute emd hunden. Hon är helknäpp. fick sånt här tokryck och bara sprang och sprang och sprang. Omöjliga hund. :)

Nu är det träning som gäller. Har hört rycken om att det ska bli satan hårt. Phu, phu. Jag som laddat upp med godis och cola utöver maten för att få upp blodsockret så jag slipper vara så trött. haha. Det kommer gå galant ;).

Vad händer på er fredagkväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0