Tattoo!

Idag ar jag både fått massage och ansikts behandling. Snacka om att ta hand om sin kropp, haha.
Tänkte att eftersom jag brukar stressa runt så vore det bra med lite avslappning. Och snacka om att det var bra :)

Det märks att man är tillbaka i skolan. Första dagen för mig idag och redan har man fått massa nya grejer att hinna med. Jag kan fortfarande stå för att det var kanon av mig att göra allt skolarbete som jag gjorde på lovet. Annars hade jag varit rejält efter.

Idag var jag med pappa och gjorde hans tatuering! Snacka om att det blev bra! Har tyvärr ingen bild för tillfället, men ska försöka få in en snart. han blev helnöjd och det är väl det som är huvudsaken :). Tattoon förestället en kron hjort, eftersom han är jägare passade det kanon.

Nu ska jag ta bort maten som vi nyss käkat, sen ska jag ta fram stickorna och plugga lite till SAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0