Tagning!.....Avbryt


Inatt har det varit en expolsion här i parken bredvid huset...



imorse när jag vaknade var hela parken grön!
Snacka om underbart!
Nu kan man i alla fall verkligen säga att sommaren och inte minst våren är på G!
I Love it!

Kom nyss hem från skolan och eftersom det är onsdag hade vi drama sista lektionen. haha askul.
Skulle filma en del scener till vår pjäs idag och wiho, det kommer bli asbra!
(I och för sig hann vi bara ta en av tre scener idag eftersom vi städingt avbröts av skrattnfall...haha., men det är väl så det ska vara när man spelar in film ;) )
Vill inte riktigt än säga vad det handlar om, men när den är klar ska jag föröska lägga upp den på bloggen så kan alla som vill skåda ;)

Idag är det Valborg som alla vet.
Och vi simmare i HS ska såklart som varje år jobba nere på Tivolit. Kul, not.
Eller jo, det kan ju bli frammemot kvällen när de flesta är lite mer pratglada än vanligt.
Så, kom ner till Tivolit på sundstorget om ni inte har någor för er.
Onsdag-Söndag är det kvar. Skoj.
Jag ska jobba nästan var dag utan lördag då jag ju ska ha mitt SAT prov...snacka om att jag rä nervös haha.
men men, det löser sig.

Nu ska jag käka och packa.
Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0