Stickning

Ännu en träning jag fick bryta.
Helvete också, jävla mage.
Eller sitter det psykiskt?, Man börjar ju undra.

Kom just på att jag skulle kört ner om jobbet idag. Jaja, never mind. Det var inget tvång. Och dessutom var jag så slut att jag sov i två timmar, mitt på dagen!, det är fan inte likt mig. Kanske inte så konstigt att magen krånglade då... jag kanske inte riktigt mår helt 100? Men det får man ju hoppas, att vara sjuk suger. Det är så jäkla tråkigt.

Haha, nu är hela mitt garn slut. Det som skulle bli en halsduk, haha, asså "halsduken" är än så länge typ 20 cm! Haha! Snacka om att jag kommer få använda många garnnystan! Haha. Eller så får jag tänka om, fundera ut något annat man kan göra istället, och sedan köpa ett mycket billigare, tjockare garn som man kan sticka en halsduk av. jag trodde faktiskt aldrig jag skulle säga detta, men att sticka är fan ganska kul. Eller kul kanske man inte ska säga, men det är lugnande. Asbra är det! Pappa sa något om att jag borde ta med mig stickningen till typ SM, haha men hur fan ser det ut om man sitter och stickar i simhallen istället för att värma upp? haha! Kanske en ganska bra metod, alla andra kommer nog stirra konstigt och själva tappa koncenrtationen, men njaa.. jag tror att jag skippar dne iden ;)

Men jag satt och tänkte innan, och jag kom fram till att jag nästan inte vet något som man kan sticka som är lätt...förrutom en halsduk då. Men jag kan ju inte bara sticka halsdukar...då lär jag väl sitta där med furtioelva olika. eller så kanske man kan starta en halsduks försäljning, haha! Äh, är det någon som har tips på något lätt man kan sticka som inte är en halsduk? :P Har funderat lite på handledsvärmare, det är gött och bekvämt...kanske blir nästa steg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0