Soool!

aah, så härligt!
Jag sitter ute på tomten i solen och skriver :)
Äntligen är det vår igen, varmt och skönt.
Carro frågade om jag ville ner på Espresso house, klart jag ville! Men va redan hemma... och allt plugg gör sig alltid påminnt. Fan asså, skolan, läxor..vad är det för påhitt?

Idag är jag mega seg. Satt och sov till filmen om muslimer på religionslektionen, men det gjorde inget, hur kul ämne var det på filmen? De berättade att man inte skulle ha fördommar mot muslimer och påpekade att meida sänder ut fel signal gentemot muslimer, att de bara krigar, skjuter och bråkar. Jag vet ite vad jag ska säga, men det verkar ju verkligen vara precis så. Så jag okade inte lyssna på det struntet och sov istället. Mycket skönare.

Så nu väntar jag på träningen som börjar halv sex. Kanske hinner ner till Espressohose ändå, det hade ju varit helt underbart... får talas lite med carro sen om jag hinner efter pluggandet.
Ska förresten försöka få tag på Kim så hon kan hjälpa mig med SAT matten, den tar död på mig. Jag hatar när jag inte kan eller inte förstår, och eftersom jag bara haft matte B som jag knappt fattade, lär denna engelska matten (som är upp till matte C) vara ganska svår.

Jaja, nu ska jag "sola" lite, haha ja eller njuta av värmen ;),  och sen sätta fart med pluggningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0