Snark

Kom nyss hem från Calle, har suttit där och kollat Tv och (pluggat på talet?) med honom och Ljung.
Trevligt.
Men är verkligen för jävla trött. Haha, alltid, jag vet.
Funderar på att ta en sovmorgon imorgon...har varnat läraren om att jag antagligen inte kommer på fredag...(tar sovmorgon ...) men det får kanske bli imorgon istället. Det hade jag verkligen behövt..

Idag har det varit en tisdag som många andra.
Ganska tom på ord och vet inte riktigt vad jag ska skriva,
förrutom att jag behöver klippa mig.
Ahh... jag gillar det inte. Men det har jag säkert nämnt innan.
Jag blir aldrig nöjd. Sjukt jobbigt.
I och för sig har min faster lovat att ta sig an mitt slitna hår, får hoppas det blir kanon :) Vilket det antagligen blir.

Nej, nog med kallprat. SOVA.

och imorgon blir det att hålla tal, shise, jag som har så svårt att lära mig sånt utantill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0