(sånhär är jag idag) Självömnkan, sur, trist och tråkig.



Jag är helt jävla omotiverad!
Det är asjobbigt!
Omotiverad och sur... Piss
Blev nyss ovän med mamma fast hon precis hjälp mig (idag, nyss) med att fixa balskor.
Ovän med brorsan och faan, jag pallar inte mer.
Jag känner mig som en jäkligt kass person och jag vet att jag gör fel!
Jag blir så ledsen på mig själv och mår så dåligt över att göra folk illa, jag hatar att se min mamma ledsen...och ändå skärper jag inte mig.
Jävla skit mig.

Det är jag som är skiten, jag vet. Men jag orkar varken ta tag i mig själv eller i något annat jag måste göra.
Behöver fan ledigt nu.
Från allt. Pallar inte :/

Jag vill skärpa till mig och sluta vara sur som ett jäkla skit åskmoln, men det går inte!
Det är asjobbigt. Jag vill en sak men gör helt annorlunda.
Jag vill säga en sak, "förlåt jag är sur och dum", men istället säger jag något annat, klagar och surar. FAN!
skit, skit, skit.

Jag hade behövt en härlig kväll, dag, vecka med härligt folk.
Utan skit och kommentarer!
Finns sånna kvällar?
Det är klart de finns, men de tycks vara sällsynta. Fler sånna önskas.
Please.

Hjälp mig ur denna skiten...
(kan man bli sur och jobbig när man byter p-piller? Jag vet att jag blev riktigt nedstämd och  mådde piss när jag hade mina första, fick då byta och mådde mycket bättre psykiskt. Nu har jag bytt igen och nu mår jag såhär, någon som vet? kan det ha ett sammanhang? har käkat de i snart tre veckor nu...)
TACKSAM FÖR SVAR PÅ DENNA FRÅGAN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0