Plugg....snark..

Tävling idag!
Vaknade helt slutkörd, yes, tävling. Perfekt...
Hämtade upp Kim och körde sen till Ystad med morsan och Kimsan.

Simmade 100 br på förmiddagen, kom till final och simmade hem en första plats på 1.11.39. (Ska väl ite klaga eftersom det är något av de bättre jag gjort nun den senaste tiden...) Mamma var även med i en tävling då man skulle gissa vinnertiden på 100br, hon gissade 1.11.40, och vann därmed.
Hon fick tre väskor, ett par hörlurar för 450 spänn och fyra trisslotter. Vi skrapade och vann 75 spänn ;)
Jag vann 800 spänn och ett tolvpack med grillbestick, :P.
Så man kan väl säga att dagen var kalajs. Många vinster ;)

Nu är jag hemma och har skittrist. Är så extremt trött att jag bara vill sova, men kan inte eftersom jag måste skriva klart talet och PMet till talet som ska vara inlämnat imorgon. Shit asså, fan vad roligt...

När jag var i NY så fick jag en ny favvo butik, forever 21. Nu har jag hittat dem på nätet! Sikken lycka alltså. De har miljoner grejer som alla är lika fräcka och fräsiga. Jag och mammsen kollade nyss igenom sidan, snacka om att det är mycket man vill beställa. dock är frakten till Sverige enormt dyr. Tror den går på lite över 500...och frågan är ju om man vill lägga det ...

Nej, nu måste jag återgå till pluggandet. Hell-vete.
Gonatt, senare :)

Kommentarer
Postat av: micke

kom ihåg moms och tull om du skickar det direkt oxå

2008-04-14 @ 13:46:40
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0