Onsdag

Cyklade ju till skolan idag eftersom vädret var kanon.
Det är faktiskt härligt när solen lyser och man har bra musik i öronen.
Idag blev det Timbalands "nya" album som jag fått genom msn av min kära kusin vitamin, tack :)

Ikväll ska jag tjata på Stene ang. den 18 april.
En liten händelse kommer inträffa då och jag vill ju hemskt gärna komma med!
Ska som sagt tjata och hoppas han säger ja nu.
En tripp till Stockholm skulle inte sitta fel :).

På Draman fick vi redovisa vår fina film. Den blir väl bra, tack vare att Helge är så kul som han är.
Själv kände jag mig jäkligt stel i rollen som en Björn. haha. Det märktes på filmen också ;). Man va fan, det är ju bara att skratta och le :).

När jag skulle cykla hem var himlen täckt av moln. Attans.
Så jag satte fart och cyklade hem. När jag hade ungefär 5 min kvar till huset började det regna. Riktigt stora droppar, sånna som man blir dyblöt av. Jag cyklade ännu snabbare och hann precis innanför dörren innan det började super hagla. Hah. Ibland ska man ha tur.

Nu ska jag skicka iväga några mess och sedan packa väskan innan det är dags för träning. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0