On day of passion

Hell yeah.
What a day!

Började ju med att jag sov hos carro, sen var det träning på lördagmorgonen som vanligt klockan åtta. Det är ju precis så man vill börja sina lördagsmornar, right... haha.
Stack sen till mammas jobb och solade och käkadeoch hann precis klar med en engelska uppsats innan styrkan började. Stene läste uppsatsen och typ buade ut den helt. haha, så jag får nog skriva om den, haha.

Efter styrkan, åkte jag till Burgerking själv och köpte en Whopper. Sen bar det av till Norrahamnen där jag satt ensam och käkade min burger i solen med en god bok. så härligt det var! Kunde nästan inte bli mycket bättre! haha elelr jo, det kunde de ju klart, om man hade suttit med någon trevlig , haha.

Sen stack jag hem om och lämnade av lite prylar, jag är ju fortfarande "hemlös" haha. Även fast Rickard mår bättre nu känns det skummt att komma hem. Så var bara hemma snabbt och lämnade grejer och stack sen ner till Gröningen med Sara, där vi träffade Maria och Angelica. Satt och småsnackade lite tills med blev mörkt och kallt och trot eller ej, nu sitter jag faktiskt hemma, på mitt rum. Duktigt Fia.

Men ska antagligen iväg snart igen. Får la se vad vi hittar på. :)

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0