Oh this really hurts

Nu är man hemma hos Carro då, ska sova i hennes slott idag. Så nice.
Nästa natt får jag se vart jag hamnar, men har ju kläder och skit för typ en vecka frammåt haha.

Vi käkade nyss mat, karé med pommes, asgott.
Vi är ju värsta mästerkockarna!
Sen blev det efterrätt, torkade frukter och nötter, även det var kalasgott.
Så nu står min mage ut och jag liknar värsta gravida kvinnan, grattis Fia, blir det en flicka?
Nej fy fan, haha liiite för tidigt tycker jag att det är.

Snart ska jag och Carro ut på en "raggarrunda" med bilen haha. Ska spela skithög negerdunk musik och köra utanför Tivvan, haha Det är så vi tillbringar vår fredagkväll, utanför Tivoli! haha.
Nästan sorgligt ju ;)
Men nej fan, vi ska ha skitkul.
men jag lär somna gott sen efter det hemska fete passet vi simmade!
(Ursäkta alla icke-simmare...)
400 br (två bentag ett armtag)  vila 30
6*100 medley MAX   start 2.00
300 br (två bentag ett armtag) vila 30
5*100 br MAX  start 2.00
200 br (tre bentag ett armtag) vila 30
4*100 medley MAX start 1.50
100 br (fyra bentag ett armtag) vila 30
3*100 br MAX start 1.50
Efter det var det armsimning med dolme...fy fan. Helt slut nu haha.

Nepp, nu blir det ut och åka!
Ha det härligt och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Erik

Du glömde 50m 5 bentag 1 armtag och 2x100 medly MAX s1.40 ;D

2008-04-25 @ 23:19:51
Postat av: Sally

Sv: å, det är trist med tråkigt väder! Men det blir säkert mycket bättre idag ^^

2008-04-26 @ 09:42:23
URL: http://sallydaisy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0