Oh, hell yeah.

Jahapp, då har man varit på konsert då :)
Kanon tyckte jag. Ted Gärdestads låtar är faktiskt underbara. Eller ja, vissa av dom.
Fick en kram av Johan Boding, ett handslag och ett "tjena" av Jan Johanssen, ett handslag av Janne Schaffer och Molly Sandéns blommbukett, haha.
Lyckad dag ;)

image223

And here we have Johan, överglad att se oss! Haha, not ;)



Och denna lilla snuttbilden tog jag precis i slutet på konserten, när Teds bror Kenneth kom upp på scen.
(Min kamera tar inte bra bilder på långt håll.. och det var svårt att hålla kameran helt still :P )
Från vänster: Janne Schaffer med röd gitarr, Johan Boding, Sara Löfgren, Molly Sandén, Jan Johanssen och Kenneth Gärdestad.  :)

(Det fräcka med denna bilden är hur man ser att alla står upp. Alla ställde sig upp när de sjöng Satellit. Så underbart. )

and this is from mine and Kims bubblebath ;) haha.
     

Efter det bar det till Mezo och träffade Felix, Carro, Sandra W, Kim, Andreas och Amanda.
Satt där ett tag innan jag for hem. Och nu sitter jag och degar framför dumburken, ingen aing om vad man ska hitta på så får väl bli sängen.

Jag har fortfarande inte kommit på någon pjäs att skriva!!
Kan någon hjälpa mig att komma på något?
Får panik...

Kommentarer
Postat av: mackan

coolt! schaffer är min idol, ja iaf när jag var liten:P

2008-04-21 @ 23:34:41
Postat av: Fia

haha ja, han är nice. grym på gitarr ;)

2008-04-22 @ 00:07:59
URL: http://soffiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0