Och det är Söndag!

Tralala!
Då var det söndag igen! Vad händer idag då?
Jag hade bestämt mig för att sova riktigt super länge.
dock blev jag väckt klockan 06 av att Nora stod och sjöng i köket, jag gick upp och släppte ut henne. Jobbiga hund. Sedan kom hon in och kräktes på päronens sovrum, stackare vovven, inte konstigt att hon ville ut. Ajja.
Sedan kom katten in och förstörde min sömn. När jag stått ut med en katt liggandes på mig i en timma fick jag nog när Nora kom in och väckte mig igen. Jag tog ut hunden, ut med katten och stängde dörre. Ahh, så härligt!
(Jag kan bara se djurens miner när de helt plötsligt ståt utanför en stängd dörr...speciellt kattens eftersom han låg och sov så gott och plötsligt blev utslängd. haha, fan nu känner jag mig taskig... äh, får väl gottgöra det sen med lite godis till dom ;) )

Idag har jag hela dagen planerad som vanligt. Så gött är det.
Men jag tror att jag har planerat alldeles för mycket, kommer nog inte hinna allt. Men det får bli ett senare problem.
Nu på morgonen har jag hunnit käka en god frulle, äntligen fått tillbaka alla pengar som morsan och farsan lånat, städat rummet och rensat ur min tränings garderob. Lägtar efter att få rensa ut resten av garderoberna med, me det får jag se om jag hinner.

Klockan två ska jag plugga SAT med Andreas Lindell och sedan ska jag till Väla med mamma. Ska köpa nyss garn, (haha) och tyg lim. Sedan ska jag bara snabbt kolla på Gina, har sett att dom har en kanon fin jacka...så ska kolla om den finns kvar. Sedan får det bli en snabb rutt in på Apoteket tror jag.

Sen ska vi ta och göra en lampa. :P Eftersom jag sparade stommen till min förra lampa har vi nu köpt tyg som jag och mammsen ska sätta på. Den kommer nog bli riktigt grym. Orange tyg blev det, så det blir en riktig förändrning till resten av rummet som är svart och vitt. Men det kommer bli kalas bra. Ska nog även försöka hinna iväg och köpa färg till min vägg... men det tror jag inte jag hinner. Har en grå vägg som jag har panerat att färga svart så länge jag kan minnas.. haha men men det får bli ett senare projekt.

Nu ska jag måla naglarna och sätta på mig kläder innan jag får SAT besök.

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0