Night

Nu har jag suttit i 43 minuter och väntat på att komma in på internet från mammas dator (min gamla), för att kolla om man kan logga in på bloggen därifrån. Men det är ju jordens segaste dator!
Helt omöjligt att ens komma in på nätet! Nu slocknade den också...kanon ju ;)

Nä, jag skippar nog det där. Fan asså. Så störigt att man inte kommer in.
I fredags skrev jag fete inlägget om hela mitt möte med sura piss poliser som sätter böter. Men det kunde inte publiceras och jag har ingen aning om det är kvar eller ej. Får väl bara hålla tummarna och hoppas.

Shit. Nu slog det mig hur beroende jag är att skriva av mig. Om jag inte haft bloggen hade jag nog ägt en vanlig hederlig röd dagbok med lås som fått en kanon plats under min huvudkudde.  Men nu har jag ju bloggen och tur är väl det!
Nepp, nu ska jag byta om till min härliga I <3 NY tröja och krypa ner i sängen. Jag skiter i mammas sega dator ;). Förresten så har jag lyckats få tag på en helt unik I <3 NY tröja, trot eller ej. Men på den jag har sitter trycket alldeles snett. Haha. Vad är oddsen. Så trots att nästintill alla som nån gång varit i NY äger en sån tröja, så är min unik. Haha.
Äh, gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0