Minttabletts beroende!

Nyss hemkommen från ett besök med god middag hos Rönnbergs.
Trevligt, men jag åkte tidigare än de andra.
Min mage är helskum, den gör ont ibland och så känns det som om den "sugs innåt" ibland. haha, helknas. Hoppas verkligen, verkligen inte att det är npgot galet med den! Det är det värsta som finns! Frågan är om jag kommer våga somna inatt...kanske med fönstret öppet, who knows.
nej men allvar, jag hatar när min mage beter (stavas det beter sig eller beteer sig eller beteér sig!?) så.. aaah. Får näst intill panik.

Haha, men det kanske är just det som är problemet.
Som jag skrev innan idag får jag inte träna för min tränare förrens på måndag...
Detta på grund av att jag stressar alldeles för mycket och drar på mig allt för många saker som jag sedan inte hinner med, så skjuter jag upp det och drar in på sömnen för att hinna med allt, tillslut (igår) blev det för mycket. Jag pallade helt enkelt inte trycket... man kan ju alltså gissa sig till hur mitt snack med Stene blev... haha.

Hur som helst...skulle man kunna kalla detta för lindrig ungdoms "gå-in-i-väggen-symptom"?
Got damn it i så fall, jag ska fan inte gå in i väggen.

Det mest pissigaste med hela situationen är såklart att jag just nu känner att träningen går fin fint, och så tvingas jag ta en paus. faaan. (Jag blir alltid antingen sjuk eller skadad när det går som bäst!) Jaja, whatever, kan inte göra mycket mer åt det nu, förrutom att slappa och plugga.
Det andra som känns piss med situationen är som man förstått min magge...ingen sjukdom får komma. Så är det bara.

Som sagt satt jag nyss hemma hos vänner till familjen och käkade god mat. Plötsligt känner jag det där suger efter minttabletter , (yepps, som välkänt är jag beroende av sånna...) så jag gick enkelt till väskan för att ta en. Panik. Jag hade inga. Jag som inte har käkat sånna nu de senaste dagarna hade enkelt lagt ur dom.
Jahapp tänkte jag, skitsamma. Och satte mig vid bordet igen.
Efter några timmar blev det för mycket. Jag var tvungen att få en minttablett (jag veeet, låter som jag är värsta narkomanen...funderar fan starkt på vad de har blandat i de där minttabletterna...eller så har mitt psyke bara jäkligt livlig fantasi ;) ) Hur som helst, började må smått illa och ingenting hjälpte, tilsllut fick jag lämna herrskapet och åka hem för att ta en minttablett. Hur löjligt är inte det!? haha, äh skitsamma. De är goda. Det är huvudsaken, men jag ska fan sluta käka dom nu alltså, de kan ju inte vara helt bra för mig ;)

Jäklar, detta inlägget belv långt, för sluta nu och skriva senare istället...om jag inte nannar kudden vid det laget. Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0