Min torsdag ;)

Torsdag igen!
Egentligen den näst tuffaste dagen på veckan, efter onsdagar... men som sagt flera gånger: Dansen livar upp det. :D Vi snackade mer om uppvisningen och Monica kom fram till att vi ska visa en dans till, och guess what, det är samma dans som jag lärde mig förra terminen. Snacka om flyt. så jag får det ganska cill nu, bara att öva, öva, öva så man inte gör bort dig som en get när man står där i rampljuset ;)
Men det ska gå gallant.
Dock vet jag inte riktigt vilket datum det är, har glömt att kolla det. Men det är fem veckor kvar innan innan uppvisningen så ska nog bli någon gång efter det.
Haha, plus att jag nyss kom på att jag har ingen aning om vad någon heter i gruppen, haha snacka om fel. Kanske får fråga nästa vecka, men då låter det bara dumt ;) Efter att ha gått tillsammans i flera evckor utan att veta vad de heter, haha. Yee, smart Fia ;)

Det här SAT provet förföljer mig. Inatt hemsökte det mig i min sömn. Jag drömde att jag satt där och skulle göra den mattedelen, ush, den hemska delen, och jag startade miniräknaren...och den funkade inte!!...batterierna var slut! Snacka om hemskt! VAd skulle jag ta mig till? Jag och matte funkar nästan inte, speciellt inte utan miniräknare. Aah. Jag måste byta batterier i den, för jag startade den när jag vaknade och tror eller ej...den gick inte att starta. Batterierna VAR slut. Hjälp...haha.

Jaja, nu ska jag läsa lite och plugga på SAT. Sedan blir det väl lite plugg inför de svenska nationella och skriva ihop mitt reportage. Shis, har mycket plareta nu alltså. Bäst att sätta fart.

Hugs and kisses, Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0