Maaaaat :D

haha, snacka om stressad dag!
Först stressa till jobbet, sen stressa på jobbet för att hinna med allt jag skulle göra, när klockan var fem i ett var jag äntligen klar och fick stressa till skolan som började ett, sen fick jag skynda mig hem för att hinna hämta en kamera som jag glömt i all hast på väg till jobbet, hämtade den och fick skynda mig in till träningen. haha.
what a day ;). På ett sätt är sånna dagar kul, fr man hinner med så otroligt mycket, men på ett sätt är det jobbigt. Man märker av att man stressar när magen börjar göra ont. haha, då har det gått för lågnt.

Och nu när jag sitter här hemma och väntar på att Andreas L ska komma (vi ska plugga till SAT igen...) så stressar jag fortfarande, fast jag inte behöver. Det är komiskt, det sitter i länge.
Jag hade velat hinna till Väla och hämta min kamera, men det är tveksamt om jag hinner det eftersom jag ska käka nu och Väla stänger åtta. Men...kanske, kanske ;)

som sagt, nu ÄNTLIGEN är det käk! Jag är vrålhungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0