Jeans och lampa

Hade tråkigt, så var inne och kollade lite bloggar.
Var inne på Kellys blogg och hittade en tävling där man kan, om man har tur, vinna ett par jeans.
Självklart ville jag vara med. Min jeans garderob lyser faktiskt ganska tom...
så jajamen, jag får väl testa lyckan i en jeanstävling :)
(Länken är här under, men man får hålla musen på den för att den ska komma fram. Skumt.)

http://kellybellybutton.blogg.se/1207057944_jeans_tvling.html?2A2BE99B-037F-8B0D-7D7481F65A2CFD22

Nu ska mamma hjälpa mig att göra min lampa.
Limma på det fräcka oranga tyget från IKEA på en lampstomme. Ska bli kul och intressant.
Var även på Väla nyss och hämtade ut min kamera. Som tur var gick allt på garantin, phu.
Så efter lampprojektet ska jag fota pappas tatoo ;)

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0