It's a tuff world

Dålig uppdatering. Men det har sina anledingar.

I onsdags var jag och Carro och träffade Ljung och Calle. Var trevligt och vi spelade kort och skrattade. Haha. Blir alltid superbra när man gör någor kul mitt i veckan. Man behöver verkligen ta en paus från allt skolarbete.

Sedan när jag vaknade igår, var jag helt slut. I hela kroppen. Från de få hjärncellerna jag har till musklerna. Sjukt jobbigt. Tränade ändå igenom passet på morgonen och käkade lunch i skolan. Men segheten blev fan bara värre. somnade i soffan i skolan innan träningen men fick försöka pigga upp mig ca en halvtimma innan styrkan skulle börja. Men det gick inget vidare. somnade nästan på glvet i styrkan, och hade inte ens kraft att göra uppvärmningen, varken pyskiskt eller fysiskt. Katastrof. Så efter ett samtal med Stene fick jag ledigt från träningen. Ända fram till måndag.

Det är skönt samtidigt som jag vet att jag borde träna! Just nu går det kanonbra och jag vill därför inte skita i träningen för att sitta och plugga! Men, jag vet, skolan sägs vara viktig och det är den väl också, men fy fan vad den är tråkig.

Ska i alla fall plugga gärnet nu så jag kan komma tillbaka och träna innan måndag.

Whatever,
nu ska jag inte klaga längre för imorse när jag vaknade (nope, är inte i skola, sitter hemma och tar igen allt jag missat...) så var det strålande sol och klarblå himmel! Då går det inte att tycka synd om sig själv eller hata skolan. Åh vad det är underbart! jag bara längtar tills man kan sticka ner på stranden med en kall vattenflaska och bara ligga och gäsa. Eller ta nattbad och frysa ihjäl. Ååh, sommaren är det bästa på hela året. Och nu är den påväg! Känns underbart!

nej, nu ska jag börja plugga så jag antingen kan njuta med Carro nere på espressohouse ikväll, eller ligga och kötta i bassängen! Men något av det ska det bannemig bli! ;)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0