In my own world

Hemma igen efter en lång jobbig dag.
Nationellt imorse och träning nyss.
(Yes box, jag går fyra årig linje så har alla nationella samtidigt som tvåårna..:/ )

Idag har jag varit förvånansvärt trött. Har no idea varför. Men det har varit jobbigt.
Nä jag för en stund sen kollade min mail, hittade jag ett från mamma.
hela mailet var fullt av bilder med "coffie art".
Sparade de bästa men oturligt nog gick de inte att klistra in på bloggen. Skummt.

Det är så härligt, hela parken börjar bli grön och fin nu.
Som man längtat.
vinterns kala grenar har varit nog så utröttande...

Nu ska jag sätta mig med plugg.
Det är bara 5 dagar kvar till jag ska ha SAT provet!!
Känner att jag måste sätta fart med pluggandet på den biten.
Tuff work. Men det är behövligt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0