I love my life (right now ;) )

Hemma :)
Och aldrig har jag känt mig såhär...ja vad ska jag säga?,
Utvilad? Nää, glad...njaa...typ bra välbefinnande, haha.
Snacka om att jag verkligen behövde den helgen ledig.
Men idag var det back to buisness igen, direkt pang på rödbetan.

Just nu sitter jag ute i solen och skriver, så häääärligt!
Så varmt, så skönt, så underbart!

Fick utskällning av en surkärring över telefon på jobbet idag, här följer samtalet ord för ord:
Tant:
Christina!  (redan sur från början)
Jag: Hej hej, Jag heter Sofia och ringer från Kökscentrum (säger jag, trevligt)
T: jaha...vad roligt då...
S: ehm..ja. Du hade lämnat en dammsugare hä för reparation. Jag kan meddela att den har kommit tillbaka och finns nu att hämta i butiken. :)
T: Du, du kan ta den jävla dammsugaren och stoppa upp den i din jävla röv för jag fick en annan i fredags!!!
J: eehhmm..jaha va bra då. hejdå.
T: slänger surt på luren.

(Jag vet inte om jag missat något i denna händelse som skulle kunna få tanten att skälla ut mig på det sättet hon gör..:S Jag frågade de övriga i butiken och de sa att hon inte väntat länge på sin dammsugare heller eftersom de är nya i butiken...men jaja, som pappa sa: Psykopater finns i hela världen. :) )

kom ju som sagt tillbaka till träningen också: Stene hade sagt att jag skulle få simma lugnt, men när jag kom dit väntade ett pass på 24*100 br. med sjunkande starttid. Jag kan bara säga att på de sista fem fyra fick jag typ 2 sek i vila. haha nice. Men det ska kännas när man kommer tillbaka :) Det var nice :)

Var en snabbis på stan och hittade tre plagg på gina för halva priset, kanon.
Nu ska jag sy den ena som var lite trasig och fixa klart min lampa.
Och såklkart skriva min pjäs. haha. har kommit på nu vad den kan handla om med hjälp av Kim :)

Sedan blir det Prisonbrake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0