Hjälp, tack :)

ååh! Fan vad jag är glad nu!
Dels för att jag provade bikinin och den satt kanon! (det händer aldrig mig att säker jag köper över nätet passar med en gång (!) ) och dels för att lönen från badet kom. Så nu är jag några spänn rikare.
Härligt.
Har faktiskt funderat på att börja spara på allvar nu. Om man bortser från att jag måste köpa en present till brorsan som fyller nästa vecka (det medelande mamma mig imorse...klart jag vet när han fyller en inte att det bara var en vecka dit, aningen panik. Han som är så svår att köpa till!
Vad kan man köpa till en brorsa som fyller 17, spenderar mesta dels av sin vakna tid framför datorn eller med flickvännen, lyssnar på skrikmusik och ständigt går runt och försöker lära sig growla?? Tips?
plus att vi som sagt ska till Spanien om en vecka... men bortsett från de två händelserna så ska jag nog spara nu...

Förresten, nyss när jag testade bikinin blev jag så glad över att den passade så jag tänkte fota och lägga upp en bild. men snacka om att bilderna blev kassa!
Antingen är jag en väldigt dålig fotograf eller så är min kamera ovän med mig. (jag satsar på det andra ;) ) Jag fick i alla fall inte bilderna att lika verkligheten, vilket var strörigt.
Har ni förresten tänkt på att man har en sida av sig själv som är bättre än den andra? Jag har tänkt på det förrut, men nu blev det solklart, min högra sida är klart mycket bättre än min vänstra! (Det kan ju vara så att det bara är en själv som lägger märket till det såklart...men ändå)
Vilken är er bästa sida?

Shit, mycket text.
Får nog sluta nu innan jag själv somnar framför datorn.
Men glöm inte att hjälpa mig med tips till present till brollan ;)

haha, Gonatt


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul att du tyckte jag hade en trevlig blogg :) Kom gärna tillbaks :)

2008-04-24 @ 22:57:35
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: lotta

så lite så:D åh tack så mycket:D roligt att höra!

2008-04-25 @ 11:01:50
URL: http://charloppiey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0