hell yeah

Japp, var ju som sagt hos docktorn innan...gissa vad?
Hon hittade ingenting.
Det betyder att jag kommer få göra en jäkla titthålsoperation. Jag säger bara never in my life att de kommer få söva mig. Men det låter inte som ett så spec stort ingrepp så man kanske kan komma undan med endast lokalbedövning. Jag har ju blivit sövd en gång innan, jag ush fy. Jag gillar det verkligen inte.
Man har apsolut ingen kontroll alls över vad som händer eller när det händer. ( jag vet, det är tanken, men det är sjukt skumt). Helt plötsligt vaknar man upp med stygn och känner sig skum och mår illa. Nej, som sagt, never ever att de kommer få göra det på mig!

sedan var det skola igen. Vi ska ha lämnat in val om projektarbete imororn, och jag har inte den blekaste om vad jag ska ha om. Jag har en del förslag, men inget jag direkt fallit för. Plus att på måndag ska vi ha lämnat in ett PM för det muntliga nationella provet i svenska som vi ska ha på Onsdag. Yes. Jag vet inte ens vad jag ska ha mitt tal om, och även fast hon har berättat för oss och mig X-antal gånger om hur man ska lägga upp det muntliga, så är jag inte säker att jag har fattat till 100%.
Tänkte skriva talet ikväll så kan hon kanske hinna läsa det imorron, bara så jag vet om jag är på rätt väg eller ej.

Dans idag ju! Super duper! Nu är det bara några veckor kvar till uppvisning och vi håller på att finslipa allt.
Datum är satt, och för de som inte har ngt för sig den 11 maj kan ju kanske komma till Jacob Hansens hus och kolla dans? haha, not. eftersom jag inte kan gå i den högre gruppen på grund av att deras träningar ligger på de tider då jag simmar, får jag gå i nybörjare fortfarande. Vi ska alltså inte dansa alls mycket... det är fortsättningsgruppen som ska visa upp sig egentligen. Nice. Men det ska i alla fall bli kul att se dom :)

Kom nyss hem från HS årliga simgala. Lika tråkig varje år.
Felix fick dock pris som årets glädjespridare, haha grattis Fellan ;).

Nu ska jag sätta mig med Svenskan!!!
Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0