Gott och Blandat

Det går fortfarande inte att komma in på blogg.se.
Men nu vet jag dock varför. De ska byta sida. Man kommer få flytta sin blogg till en ennan sida om man vill ha kvar den, eller skapa ny. Jag har inte bestämt mig än hur jag vill göra. Trivs ganska bra med min som den är. Men skulle dock vilja ha lite hjälp att fixa om den. Men men.

Var på Ikea idag igen!
Idag skulle jag köpa tyg till lampstommen som jag sparat för att sy på det, men kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha orange eller mörk lila. Ingen av dom färgerna finns i mitt rum sen innan, men jag tyckte det skulle bli svinfräckt med en lampa som helt skiljer sig från mängden. Men så har vi det här igen, jag och min jäkla beslutsångest. Och det blev ju inte bättre för att mamma proppsade på att jag skulle ta ett grönt tyg, haha. Så jag tig med färgprover på alla tre hem för att bestämma mig. För la se vilket det blir ;) Kommer dock bli sjukt kul att sy det!

Nu ska jag hjälpa mamma att göra mat, sen ska hon lära mig sticka (haha) och sen ska jag plugga till mitt SAT prov.

Och imorgon är det the Big Day för pappsen! Då ska han få sin julklapp! En tatuering ;) Haha. Micke har fixat och ritat den och den är sjukt fräck. Jag gillar den skarpt. Hoppas bara den blir lika bra på. Haha, jag kanske är mer nervig än pappa? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0