Gorgeouse!

Idag har det varit en dag precis som alla andra.
Jag har behövt plugga, men inte gjort ett skit. Bra Fia.
Eller jo, jag har skrivit punkter till ett arbete eftersom jag inte pallade skriva erbetet i sig ;)

Var ute och cyklade med hunden innan och när jag kom hem stannade jag i trådgården och fotade lite.
När jag stog på uppfarten och fotade magnolian som växer där hörde jag en liten duns. (Eller ja, duns kanske inte är rätt ord, men :P) Jag vände mig om och fick se en krashad fågel. Så jag hjälpte honom på benen igen, men som pappa sa, han var nog mest chokad över att träffa på en "vänlig" människa. ;)

              

image232

Sen kom katten och ville kolla vad som hände..


Just gorgeouse!

Nu ska jag ner på Gröningen, tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0