Godmorgon!

Godmorgon!
Allihopa mår bra?
Idag är det sol igen!  Jag ska banne mig ta cykeln till skolan denna veckan också. Jag har faktiskt bättrar mig rejält när det gäller cyklandet :).

Nu i flera dagar i sträck har jag varit riktigt duktig med att tvätta annsiktet med olika krämer. Det är nämligen så att jag kollade igenom badrumsskåpet och hittade en hel serie med anisktvård som pappa köpt till mig från TV shop (skratta inte ;) För flera år sedan.
Serien heter "Proactive" och jag slår vad om att den fortfarande finns kvar. TVshop är ju inte direkt kända för att byta sortiment en gång i månaden. Hur som helst, detta set består av en rengörande kräm man ska skölja av, ett vatten, en dag kräm (?), en nattkräm (?), en inpackning och lite annat strunt.
Men, dag och nattkräm? Hur ska krämen kunna veta om det är dag eller natt?
Spelar det olika roll vad man har för kräm på natten elelr på dagen?

Haha det har jag inte riktigt hängt med på. Jag frågade mamma, hon svarade att det var mer fett i krämen man har på natten. Men so? Är det enda skillnaden? haha, jaja. Jag får väl ta och köra slut på detta settet och se hur det funkar :).

Nu, skola...

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

här är det sol slask och snö :/

2008-04-09 @ 09:28:21
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0