Creepy

Inatt hade jag svårt att somna igen.
Började med att jag satt uppe ganska länge för att skriva lite på talet.
Sen blev jag för trött och släkte lampan.
Klockan ett vaknade jag dock av ett väldigt konstigt ljud.
Utanför min dörr lät det som om någon gick fram och tillbaka och viskade, väldigt högt ibland.
Skit läskigt.
Jag tänkte att det måste vara brorsan som sov i källaren med sin flickvän, och att de kommit upp för att hämta något.
Jag öppnade min dörr för att bara be dem om att va lite tysta (eftersom man hörde viskningarna ganska länge) när jag väl öppnar är hallen helt tom. Ingen är där. Källar dörren är stängd. Inga steg i trappan ner.
Snacka om att jag hade svårt att somna om då! Gosh!
Jag vill fan flytta asså... 

hur som helst. Vaknade för ett tag sen. Haade sovmorgon från engelskan så börjar inte förrens halv tolv. Nice.
Tog en dusch i vår kassa specialdusch här på mellanplan. Typ hälften av vattnet man spolar ut hamnar på golvet utanför duschen. (Den står dessutom och droppar all the time.)  så, nu ska vi i alla fall äntligen byta ut den. Pappa ringde rörmokaren imorse och han skulle komma ikväll. Finelly.

Nu ska jag käka upp resten av min frulle och göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Vad blir det ikväll?

http://vastertorp.blogg.se/1207894357_dagens_frga.html

Ha en trevlig fredag!!!

JB

2008-04-11 @ 10:34:29
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: John

Spöken är väldigt vanligt har jag hört. Jag känner 3 eller 4 som har spöken. Har själv upplevt dom, riktigt läskigt!

Vi ses!

2008-04-11 @ 10:47:34
URL: http://johnkjellquist.blogg.se
Postat av: spöket laban

jag ska försöka vara lite tystare nästa gång

2008-04-11 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0