Chock

Fick nyss en chock när jag gick ut för att hämta Nora som stod och skällde vid grinden,
En liten lastbil stod på uppfarten, bakomo den satt ett släp fastspänt och inte ngo med det. En liten grävskopa var i full fart med att bryta upp vår gräsmatta och langa upp jord på lastbilen. Jag bara stod frågande: Vad händer??
Antagligen såg grävskopemannen mig för han vinkade till mig innan han fortsatte med sitt arbete.

Ingen aning om vad som händer :S
Hoppas verkligen att det är uppgjort med pappa eller någon haha, för varken han eller mamma svarar på fånen så vet ju inte om jag ska skjutsa iväg grävskopemannen eller inte. haha, jaja.
Det löser sig.
Nu ska jag plugga SAT...whish me luck...

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ojdå..

2008-05-01 @ 14:31:18
URL: http://lillamalins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0