At Aktiverum

Kom till pluggan halv tio, började då, men fick sluta redan fem i tio.
Vi skulle skriva på datorn men eftersom datornätet lades ner fick vi gå hem istället, nice.

Så nu sitter jag på morsans jobb och väntar på att min massagetid ska börja. Så härligt! Har masse klockan ett till två, därefter vet jag nite riktigt vad jag ska göra fram tills träiningen klockan sex...
Är typ hemlös nu eftersom brorsan imorse sa att han mådde illa som fan, var nästan spyfärdig och hade skum mage. Då tog jag och packade värsta väskan och la allt i bilen. Så nu sitter jag och funderar på vart jag ska ta vägen under helgen, haha. Behöver någonstanns att sova ;)

Kanske ska passa på att sola när jag ändå är här? Det är ju "Happy Hour" fram till tre, vilket innebär att man får mer soltid för pengarna. Hum... känns som det får bli så. Bara jag inte blir så seg att jag inte pallar träna sen. Ska tydligen ha värsta mördar passet... phu.

Nepp, tillbaka till skolarbetet som jag fick emd mig, sedan käk och sen masse ;)

Tjolahopp

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, så gör jag också om någon är sjuk!

2008-04-25 @ 11:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0