Äntligen!

åhh så härligt!
Efter en natt som bestått mycket förrutom sömn vaknade jag nyss och vad möts man av?
En strålande sol och en klarblå himmel!
Äntligen!
Det kan ju inte bli mycket bättre :)

Lillbrollan har ju sin flickvän här som i stort sett har ...hum ja, flyttat in.
Det är väl väl när de sover i källaren, men när de sover här uppe, i hans rum, som ligger vägg i vägg med mitt, är det omöjligt att sova. (Inga sånna tankar nu...) De ligger och snackar hur länge som helst!
Efter att ha legat utan att kunna somna i ca en timma sa jag faktiskt till. och då blev de faktiskt tysta.
Phu.
Sen vid tre kommer katten in och ska sova i sängen. När jag puttat bort honom X-antal gånger och han fortfarande kommer tillbaka, ger jag upp. Jag går upp och på toa. Vad ser jag? En stor kattspya i gästrummet brevid mig.
Behöver jag säga att det första jag gjorde när jag kom tillbaka var att kasta ut katten och stänga dörren?

Sen öppnade jag fönstret och somnade om. Härligt. Vaknade nägra timmar senare till som sagt, strålande sol och klarblå himmel :) Då kan kan inte sura.

Så nu sitter jag på sängen och funderar på om jag ska somna om den sista halvtimman innan jag ska åka till jobbet, eller börja göra mig iordning. Hum... det blir nog somna om. I alla fall ett tag. :)

Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0